Friday 14 September 2012

Salam pembuka bicara.




Assalamualaikum, khaifa haluki? khaifa haluka? semoga anda semua berada dalam keadaan yang sihat2 belaka lah yee. kalau ada yang kurang sihat, anggap itu ujian dan nikmat Allah beri. semoga dosa2 kecil anda akan gugur InsyaAllah. baiklah, ini merupakan blog saya yg baru dan kecantikan blog saya nie hasil dari tangan kawan saya. Anis ^^ dia yg banyak bantu dalam mengusahakan blog baru saya nie. saya nie kuno sikit2 bab IT ni, hukhuks :'(  Masih tiada cerita lagi untuk dikongsikan, sebab saya nak buat intro jeh nie. taknak campur adukkan intro dengan cerita, tak syiok lah xD 

By the way, Nama saya cukuplah anda kenali sebagai Yanti Sadli. saya seorang muslimah, which is saya perempuan islam. perempuan islam yang baru berhijrah, dan masih sedang berhijrah untuk menjadi yang lebih baik buat selamanya. insyaAllah ^^v mungkin dari segi penulisan saya, agak skema. TAPI! saya taklah skema mana, dan saya tidaklah seorang perempuan muslimah yang seorg lemah lembut. Tapi jangan ingat tiada kelembutan nie saya bukan seorang yg rendah harga diri saya. saya akan dan pasti menjaga maruah saya walaupun diri ini gila2 -,- 


Seperti yang kita semua tahu. dunia ini bukanlah untuk keseronokan semata2, dunia ini bukan utk kita bebankan dengan maksiat. Allah S.W.T telah menciptakan kita dan hidup di dunia ini untuk beribadah kpdNya, untuk mengumpul amal kebaikan kita dan seterusnya diberi ganjaran Syurga, masyaAllah sahabat! Nikmat syurga itu terlalu lalu indah :



') 



0 comments:

Post a Comment